We kennen de digitale self order kiosk allemaal van de grote horeca ketenen. Maar een order kiosk is geschikt voor alle typen horecabedrijven! Onderzoek laat zien dat gasten gemiddeld 23% meer besteden als ze een bestelling doen via een bestelzuil of order kiosk. Ze zijn interactief bezig met de kiosk waardoor ze meer van het assortiment zien en daardoor sneller verleid worden door extra aankopen. Het is bijvoorbeeld heel slim om nahun keuze nog een paar opties te laten zien die goed bij hun huidige bestelling passen (kleine aperitiefjes, finger food, side dishes, noem maar op!). Up- en cross-selling worden hierdoor goed gestimuleerd en zorgen uiteindelijk voormeer omzet. Omdat je medewerkers hierdoor meer tijd vrij hebben en geen bestellingen hoeven op te nemen kunnen zij bezig met andere belangrijke taken.Zo is een order kiosk efficiënt, tijdbesparend en heb je minder personeelskosten!
Een digitaal menubord geeft veel meer mogelijkheden dan een menu op papier. Denk aan extra informatie over je gerechten of allergieën, keuze in wijnen die goed bij het gerecht passen, maar ook aan het bijbestellen van kleine gerechtjes die goed passen bij de huidige bestelling. Daarnaast is een digitaal menubord 24/7 aan te passen naar jouw wensen. Je hoeft dus nooit meer aanpassingen op papier te doen of een geheel nieuwe druk van je huidige menukaart te bestellen. Dit is kostenbesparend én efficiënt!
Digital signage stimuleert de klant om snel en weloverwogen een keuze te maken in jouw horecabedrijf. Een visueel aantrekkelijk aanbod zorgt voor een stukje gastvrijheid en klanttevredenheid. Door het gebruik van digitale schermen zorg je ervoor dat je aanbod er verleidelijk en aantrekkelijk uitziet, waardoor een klant sneller over gaat tot een aankoop van een specifiek product. Tevens kan je impulsaankopen stimuleren door interessante acties te tonen op het juiste moment.
Horeca kiosken zorgen voor meer efficiëntie in de werktaken. De kiosk kan functies van jouw medewerkers overnemen, zodat zij hun handen vrij hebben om andere taken aan te pakken. Een aantal horecabedrijven merkt zelfs dat een kiosk het aantal werknemers kan verminderen. De kiosk kan namelijk alle taken overnemen die de werknemer initieel deed – en houdt dit 24 uur per dag vol. De kiosk is zeer nauwkeurig en maakt geen ‘menselijke’ fouten. Dit totaalplaatje zorgt uiteindelijk voor meer winst in je bedrijf.
De eenmalige investering om een digitaal menubord of kiosk in jouw horecabedrijf te plaatsen zal zeker lonen. Tijdbesparing, omzetverhoging én nog betere klanttevredenheid zijn verzekerd bij aanschaf van een digitaal menubord, digitale kiosk of bestelzuil. Wij hebben een aantal redenen voor je op een rijtje gezet om je te overtuigen van onze digitale oplossingen:
- Tijdbesparing en efficiënt inzetten van medewerkers.
- Gemakkelijk 24/7 wijzigen van een huidig menu of reclamevoorziening.
- Verkorten van wachttijden van je gasten.
- Effectieve upsell en cross-sell.
- 24/7 aanpassing van je menu of reclameboodschap.
- Duidelijke voedingsinformatie weergave.
Heb je toch vragen over de producten van VEBO en wil je weten wat onze digitale oplossingen voor jou bedrijf kunnen betekenen? Vraag gerust vrijblijvend een informatiegesprek aan, onze specialisten denken graag met je mee!