Switch. Womanswear, een modezaak, was op zoek naar een manier om haar nieuwste collecties en aanbiedingen op een moderne en aantrekkelijke manier te presenteren. Na het overwegen van verschillende opties, besloot Switch een adviesgesprek aan te gaan met een van de accountmanagers van VEBO Digital Signage. Tijdens dit gesprek werden de verschillende mogelijkheden besproken en geëvalueerd. Uiteindelijk besloot Switch voor een professionele oplossing te gaan met een groot formaat beeldscherm en narrowcasting software. “Dit was een grote verandering in vergelijking met onze vorige manier van presenteren, waar posters werden geprint en opgehangen”, laat Switch weten.
Met de nieuwe oplossing van VEBO kan Switch nu digitale content op een efficiënte manier plaatsen op het beeldscherm in de winkel. Door een strategische plek te kiezen is deze contact goed zichtbaar voor klanten. Hierdoor ziet de klant overal en altijd actuele content, met bewegende beelden en korte filmpjes die de aandacht trekken. Dit zorgt voor een aantrekkelijke representatie van de collecties en aanbiedingen én maakt het voor klanten makkelijker om de laatste nieuwtjes en collecties bij te houden.
Daarnaast is er nog een ander bijkomend voordeel van deze manier van presenteren: Specifieke acties en de voorraad zijn direct zichtbaar op het beeldscherm, waardoor klanten snel en gemakkelijk op de hoogte zijn van de huidige aanbiedingen. De klantreacties op deze nieuwe manier van presenteren zijn erg positief, wat Switch ertoe aanzet om deze oplossing voort te zetten.